Squishmallows

De søteste gavene

editorial

Det er ikke lett å finne gode gaver, men med noen gode tips i baklomma, kan det være enklere enn du tror. Det skal vi se litt nærmere på nå.

Finn gode gaver

Det er lurt å finne gode gaver når du skal gi bort noe. Det er nemlig gøy å gi bort noe som rent faktisk blir brukt, og det er også bedre for miljøet. Derfor kan det lønne seg å tenke seg litt ekstra godt om når du skal gi en god gave. For hva ska man velge?

Uansett om det er til et barn eller en voksen, så er det viktig å tenke på HVEM du skal gi gaven til. Hva liker vedkommende, er det noe vedkommende kanskje kommer til å like, som du vet fordi du kjenner vedkommende godt, men som personen ikke er klar over selv? Noen ganger er de beste gavene noe vi ikke vet at vi ønsker oss. Det finnes dog mange muligheter, og det kan også være gøy å gi bort noe man kan samle på.

Squishmallows

Ekstra gøy med samleobjekter

Det å samle på noe er dog ikke noe som utelukkende er forbeholdt barn, det er noe man kan gjøre og ha glede av hele livet. Det er nemlig gøy å ha noe å samle på, og det gjør også at man spare opp til det neste objektet og få det i gave av andre. Du husker kanskje også den litt barnslige gleden man hadde da man var barn, som kan gi en god følelse av nostalgi.

Det kan være søte bamser som Squishmallows eller andre koselige samleobjekter. Kanskje har du samlet på ting som glansbilder eller klistremerker, og det er ikke noe i veien for at du kan samle på noe som voksen – også selv om det ikke er typiske voksenting.